If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Къде е възможно да стани това, В смисъл какви сервизи да търся за това преобучаване, И какво означава "РФ" , че ако трябва да обяснявам да знам какво да казвам Ако е на място където проверяват ключа дали работи, имаме такова, но за това преобучаване не знам. Благодаря.
Съжалявам за 2-рия пореден пост. Днес слязох да пробвам ключа отново и проработи, но обхвата е направо ужасен. Трябва да съм плътно до калника на шофьорската врата или до прозореца за да хвани, а багажника като съм отвън колата не иска изобщо да включи само като съм в нея тогава работи.
Колега ако диода си свети (както е писал колегата) повярвай ми няма драми с копчетата
Така е прав си, извинявам се, не съм дочел, че диода си му свети, това което съм написал важи, когато НЕ свети диода, усеща се че се търкаля нещо в дистанционното и като го натискаш пак се усеща "кухо"
---Alfa 147 1.9JTD ---Fiat Coupe 2.0 16V EX ---Alfa GT 1.9 JTDm EX---BMW E90
Аз също имах този проблем с ключа още от самото начало, когато си купих колата през 2008г. Двете копчета за отключване и заключване си работеха нормално, свалях и вдигах стъклата на вратите, но за багажника не работеше. Като разклатех ключа, нещо вътре си дрънкаше, разглобих го внимателно и се оказа, че микро превключвателя е разпоен, запоих го внимателно на мястото му и си заработи нормално и отключваше багажника. Преди година, обаче изведнъж ключа спря да работи, една вечер заключих, а на сутринта вече не отключваше - смених батерията, отново никакъв успех - направо ключа "умря", диода си светеше при натискане на бутоните, но колата не се отключваше. Нлагаше се да отключвам ръчно. Отидох в сервиз за аларми, там ми казаха, че ключа не подава сигнал. Прерових всички форуми за да търся решение и попадах на едни и същи предложения - да си поръчам нов ключ от Италия или от eBay, или да си обуча нов ключ при ключар. Логично погледнато е нормално щом има някакви електронни компоненти рано или късно те да спрат да работят. Имах една единствена идея, която не бях изпробвал - да се презапоят всички електронни компоненти на платката на ключа, защото след дълга употреба е нормално някоя спойка да се "пропука" и ключа да спре да работи. Отидох при един познат, който има сервиз за електроника, той почисти платката, презапои всички елементи и о чудо ключа си работи отново без никакъв проблем. Надявам се да съм помогнал.
Comment